![]() |
![]() |
![]() |
Ons secretariaat is elke werkdag telefonisch bereikbaar van 8:30 tot 12:00 en 13:00 tot 15:00 uur via 0117 - 455244.
Mailen kan via secretariaat@dekreekpremiumzorg.nl
Het persoonlijke e-mail adres van uw behandelaar krijgt u in de uitnodigingsbrief voor uw eerste afspraak.
Aanmelden kan iedere werkdag telefonisch van 8.30-12.00 uur en van 13.00-15.00 uur via 0117-455244.
Voor een aanmelding van een kind tot en met 15 jaar is het noodzakelijk dat beide gezaghebbende ouders toestemming geven. Voor meer informatie klikt u hier
Om de afspraak te bevestigen ontvangt u van ons een e-mail met daarin de datum en de tijd van de afspraak. Daarnaast ontvangt u een tweede mail met een link naar een online vragenlijst. Wij vragen u om deze in te vullen voor de eerste afspraak.
Als u verhinderd bentBij verhindering wordt u verzocht dit uiterlijk 24 uur van tevoren (weekend en feestdagen niet meegerekend) te berichten, daar de besproken tijd anders voor de helft in rekening kan worden gebracht. Deze rekening komt niet in aanmerking voor vergoeding door de zorgverzekeraar. Afmelden kan telefonisch op werkdagen tijdens de hierboven aangegeven tijden. Tevens via het antwoordapparaat, en via secretariaat@dekreekpremiumzorg.nl |
De Kreek Premiumzorg GGZ |
Nieuwstraat 19 | 4501 BA Oostburg | +31 (0)117 455 244 | Fax: +31 (0)117 455 247 | secretariaat@dekreekpremiumzorg.nl |